INTRESSEANMÄLAN – AVSLUTNING TRÄNINGS(NÄT)VERKET
Atleter, jag vill kolla intresset för att göra en riktig avslutning på den här terminen.
Som ni ser på bilden har Loka Brunn ställt upp med ett riktigt kanonpris förs oss, om vi vill komma dit.
UPPLÄGG:
från: kl.16.00 möts vi upp på Loka och får tillgång till rummen.
16.30 är det Bad & Spa
20.00 Är vi välkomna till restaurangen för en 3rätters middag.
Och självklart frukost dagen efter.
Priset för hela kalaset är 1.600:- + moms (1.800:-)
Vill man bara vara med och äta kostar det 1.050:- + moms (1.225:-)
Fattar att det kan vara svårt att få till, men vi gör ett test iaf.
Vi behöver ju vara ett gäng för att det ska bli bra.
Funkar det inte så hittar vi på något annat istället.
Svara gärna så fort som möjligt,
Har du frågor om evenemanget är du välkommen att kontakta oss